شهید خلیل علاف

شهید خلیل علاف

نویسنده: مدیر سایت - 2017/01/15

شهید خلیل علاف

***

پیش نمایش طرح (کلیک کنید)

برای ارسال عکس مناسبتر و باکیفیت تر و یا دریافت سایز بزرگ این طرح :  با مدیر سایت تماس بگیرید

***

  • نام و نام خانوادگی :  خلیل علاف
  • نام پدر : حسین
  • نام خانوادگی مادری : 
  • تاریخ تولد :  ۱۳۴۳/۳/۱۳
  • محل تولد : خوزستان
  • آخرین محله سکونت : 
  • دسته بندی شهید : 
  • تاریخ شهادت : ۱۳۶۴/۱۱/۲۰
  • محل شهادت : فاو
  • عملیات منجر به شهادت : والفجر۸
  • نحوه شهادت : 
  • یگان : گردان جعفرطیار(ع)
  • محل دفن : گلزار شهدا اهواز

***

وصیت نامه :

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیمیا ایها الذین امنو اطیعواله و اطیعوالرسول و اولاالمر منكم

 

بعد از حمد و سپاس الهی بخاطر توفیق شركت در جبهه های حق علیه باطل و درود بر روان پاك شهیدان از صدر اسلام تا عملیات چند شب آینده و سلام به پیامبران خدا و خاتم الانبیاء (ص) و حضرت فاطمه سلام اله علیه و ۱۲ امام معصوم علیه السلام و با سلام به علمای اسلام از زمان غیبت امام زمان «عج» بخصوص به رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی امام خمینی

نوشتن وصیتنامه در روزهای آخر كه هر لحظه به عملیات نزدیكتر می شویم یك قدری به انسان آرامش میدهد كه آنچه را كه در درون دارد روی كاغذ بیاورد كه شاید بعد از خود اثری بجای گذاشته باشد، شاید در افراد جامعه خود اثر بگذارد و سودی داشته باشد من به عنوان فرزند این جامعه چند جمله ای هر چند ناقص عرض میكنم. بدانید كه در زمانی زندگی میكنید كه سرنوشت دین خدا بستگی به حركات شما دارد و لذا هر كدام از شما در هر جای جامعه در حال خدمت هستید ، باید موظف باشید كه كارتان در جهت اسلام باشد و خدای ناكرده ندانسته به اسلام ضربه نزنید هر چند كوچك باشد چه شغل و كار شما آزاد باشد و چه دولتی و چه مسئول باشید و چه غیر مسئول، كار شما ملاك است در نزد اسلام و خدا ، نیت و هدف شما مهم است نه كوچك و بزرگی كار، ( كارهایتان را برای خدا انجام دهید و لا غیر كه اگر این شد شما موفق هستید و اگر كه در هر جهت غیر از خدا باشد باطل است) ای مردم، هر لحظه شكر خدای را بجای بیاورید كه در این زمان و این مكان و با چنین رهبر و دولتی كه داریم زندگی میكنیم. مگر یادتان رفته من نمی خواهم تاریخ اسلام را بگویم بلكه زمانی كه خودتان در آن حاضر بودید شاید كمتر از هشت سال پیش بود كه چه افرادی بر شما حكومت می كردند مگر یادتان رفته كه هركس مسلمان بود كوچك بود و هركس گناهكار بود بزرگ بود مگر یادتان رفته كه عزت همه را گرفته بودند اصلاً ملاکها عوض شده بود نباید فراموش كنید و به یاد داشته باشید آن زمان را و شكر این انقلاب را بجای بیاورید و شكر این انقلاب به كار است به كار.

میخواهم از همه مسائل انقلاب بگذرم و قدری در رابطه با جنگ صحبت كنم اما باز از خیلی مسائل جنگ می گذرم و به این نكته اشاره میكنم كه بدانید هر صحبتی كه مانع ادامه جنگ باشد از هر زبانی كه صادر شود محكوم است . اینها همه نابودی شما را می خواهند و نه زنده شدن شما را ، شما ولی امر دارید در ابتدای صحبت آیه شریفه را قرائت كرده ام كه ایمان آورنده ها از خداوند اطاعت كنید . از رسول خدا اطاعت كنید و از ولی امرتان ، ولی امر یعنی چه . امر كدام است امر یعنی استقلال مردم تمامیت عرض مردم ، آرمان مردم و بالاتر از همه ایمان مردم باید از ولی خود اطاعت كنید بدون هیچ چرائی و در این زمان ولی امر تنها یك فرد است و آن هم امام خمینی است پس دیگر حرفی و سخنی باقی نمیماند به جز جنگ جنگ تا رفع فتنه در جهان.

مردم باید تكلیف خودتان را روشن كنید و به آن عمل بنمائید در قرآن داریم در كل تمام خطوط به دو دسته تقسیم میشود و دیگر شكل سوم و دسته سومی وجود ندارد آن اینكه (  الَّذِینَ آمَنُواْ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللّهِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ الطَّاغُوتِ ) باید جز آمنوها باشید و اگر جزء آمنوها هستید باید قتال كنید در راه خدا . در سوره محمد(ص) داریم كه تا كی باید قتال كرد (  فَإِذا لَقِیتُمُ الَّذِینَ كَفَرُوا فَضَرْبَ الرِّقَابِ حَتَّى إِذَا أَثْخَنتُمُوهُمْ فَشُدُّوا الْوَثَاقَ فَإِمَّا مَنًّا بَعْدُ وَإِمَّا فِدَاء حَتَّى تَضَعَ الْحَرْبُ أَوْزَارَهَا ذَلِكَ وَلَوْ یَشَاءُ اللَّهُ لَانتَصَرَ مِنْهُمْ وَلَكِن لِّیَبْلُوَ بَعْضَكُم بِبَعْضٍ وَالَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَلَن یُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ  ) سوره محمد (ص) آیه ۴ و ۵ ) باید قتال كنید و آنقدر گردن كفار را بزنید تا در مقابل خدا سر خم كرده و تسلیم شوند این اسلام است سخن من نیست اسلام این را می گوید . لذا وای بر شما اگر مانع شوید كه جوانان به جبهه بروند. وای بر شما اگر فرزندانتان برای شما عزیز تر از دین خدا باشند كه اگر اینگونه شد زندگی شما وبال است مگر غیر از این است كه ماههای محرم برای حسین (ع) و زینب عزاداری می كنید كمی هم در عمق مسائل آن فرو روید و دقت كنید كه آنها چه كرده اند در راخ خدا و چه گُوهرهائی را هدیه كرده اند به خدا، بگذارید فرزندانتان به جبهه بیایند تا الهی شوند و سرنوشت جنگ را به پیروزی كشانند پیروزی هرچه سریعتر، جنگ به یقین با پیروزی اسلام تمام میشود و همه شما به كربلا خواهید رفت اما اگر در راه كربلا كاری نكرده باشید نه فرزند و نه مال داده باشید چگونه میخواهید وارد كربلا شوید و در مقابل امام حسین علیه السلام ایستاده و سلام كنید اگر از شما بپرسند در این راه چه كرده اید چه جواب خواهید داد تا دیر نشده در فكر باشید كه اگر امروز كاری نكرده اید فردا دیر است.

من از هنگامی كه وارد نخلهای آبادان شده ام از ابتداء در فكر احمد برادرم و علیرضا بهلول و … حسن بایمانی و دیگر بچه هائی كه اینجا رزم كرده اند و رفته اند افتادم و یاد آنها در دلم شعله ای ایجاد كرده كه جزء با حضور در جبهه ها این شعله خاموش شدنی نیست یاد آن مشكلاتی كه آن عزیزان تحمل كردند تا جنگ به اینجا رسید و از اینجا هم بدست ماست كه آنها ناظرند ما چه میكنیم.

به بچه های مسجد می گویم مسجد را خالی نكنید و به بزرگترها می گویم كه به این بچه ها بهای بیشتر بدهید كه آینده اسلام دست این عزیزان نوجوان است و در خاتمه توصیه می كنم كه نماز را هرگز فراموش نكنید و نمازهای جمعه و جماعت را خلوت نگذارید كه دشمن داخلی و خارجی شما ، شما را با این نمازهایتان می سنجند اگر اجتماعات خلوت شود نشانه سست شدن شما است خداوند توفیق بدهد كه شما دشمن را شاد نكنید .

به خواهران توصیه می كنم كه حجابتان را حفظ كنید كه هرچه دارید از این است و اگر این را كنار بزنید هیچ ندارید خداوند شما را در این امر موفق بدارد و در خاتمه طلب مغفرت از خداوند و بعد كلیه برادرانی كه بر گردن این حقیر حقی دارند طلب بخشش می كنم و دعای همیشگی هیچگاه یادتان نرود. (خدایا،‌ خدایا ….)

 

والسلام خلیل علاف

***

زندگی نامه :

***

خاطرات و آثار :

لینکهای مرتبط :

***

خلیل علاف ، وصیت نامه شهید خلیل علاف ، متن وصیت نامه شهید خلیل علاف ، پاسدار شهید خلیل علاف ، عکس شهید خلیل علاف ، شهید خلیل علاف ، شهدای مسجد حجازی